Odlična kadrovska politika prilagođena porodici
Kadrovska politika prilagođena porodici Kellner & Kunz
Pre tri godine Kellner & Kunz certificiran od strane revizije rada i porodice i nagrađen od strane Federalnog ministarstva porodice i omladine za svoju kadrovsku politiku prilagođenu porodici. Nova revizija potvrđuje prethodni uspešan kurs. Sada je u pitanju konsolidacija postojećih procesa, postizanje novih ciljeva i dalje širenje pozicije porodičnog poslodavca. Jer preuzimanje odgovornosti prema ljudima u i oko kompanije je jedan od osnovnih zadataka kompanije. Domaći vrtić „RECA minis” pušten je u rad tek krajem prošle godine. Mere vezane za edukaciju i obuku i dobrobit zaposlenih bile su za Konobare & amp; Kunc je oduvek bio nešto što se podrazumeva. Pre tri godine, međutim, specijalista za C-delove iz Velsa je po prvi put prošao reviziju od strane & amp; porodice. Profession Management GmbH. Ovo je propraćeno strukturiranjem svih kadrovskih mera na strani duga i kredita sa ciljem da budu vidljivije. Nakon ovog uspešnog procesa, Kellner & amp; Kunz je nagrađen državnim znakom kvaliteta kao porodično preduzeće. Uporedite uslove rada sa životnom situacijom Članica odbora Astrid Siegel: „Proces revizije je jasno strukturiran i pomaže nam kao kompaniji da postavimo prioritete za dalji razvoj kompatibilnosti posla i porodice i da dosledno pratimo implementaciju“. Menadžment kompanije je definisao tri glavne oblasti: informisanje i komunikacija, kultura liderstva i roditeljstvo ili roditeljsko odsustvo i povratak na posao. Neki primeri: Ponude zaposlenih su saopštene transparentnije i bolje interno i eksterno. Željeni program mlađeg osoblja obogaćen je razgovorima pored vatre i povećanom razmenom ideja o kulturi i liderstvu. U upravljanju time-out-om, postoje i drugi inovativni pristupi pored smernica za roditeljsko odsustvo, ponovni ulazak na pola radnog vremena ili tatin mesec. Siegel: „Naročito pitanja kompatibilnosti nege i obuke sa skraćenim radnim vremenom će zahtevati više naše pažnje u budućnosti. Želimo da što bolje sagledamo životnu situaciju naših zaposlenih i uporedimo je sa opštim uslovima u kompaniji”.