Digitalizacija cveta u upravljanju C-delovima

21/04/2021

Inovativne digitalne usluge

Kellner & Kunz AG: Digitalizacija je u procvatu

Digitalizacija u upravljanju C-delovima je dobila brzi podsticaj u poslednjih nekoliko godina. Kellner & Kunz intenzivno radi na upravljanju C-delovima oko trideset godina. Iznova i iznova su se razvijali novi sistemi za različite industrije koji čine upravljanje još fleksibilnijim. Prošlo je oko deset godina otkako su Kellner & Kunz razvili prve digitalne sisteme za skladištenje i upravljanje za kompanije.

Kompanija je koristila dobro poznate tehnologije kao što je RFID da bi razvila pametne sisteme koji postavljaju trendove u upravljanju digitalnim C-delovima danas. Kellner & Kunz je vodeći dobavljač automatizovanog snabdevanja i e-poslovanja. Srednje ili velike kompanije – više se ne radi samo o šrafovima. Korona kriza dala je digitalizaciji novi podsticaj i u ovoj industriji. Jer, zaključan ili ne, lanac snabdevanja nikada ne sme da se prekine.

120.000 predmeta treba koordinirati, opkoliti, isporučiti i napuniti. To je jedna stvar koja se, pre svega, može savršeno logistički rešiti. Nedostatak jednostavnog C-dela može brzo dovesti do zastoja proizvodnje. To zna konobar & amper; Kunz i stoga isporučuje tačno na vreme. Sa novim logističkim centrom u Velsu, kompanija se pripremila za sve ove i buduće zadatke.

Danas, međutim, postoji mnogo više od upravljanja C-delovima: tok robe prati ogromna razmena podataka. Veliki podaci šalju svoje pozdrave: procena potreba, inventar, fakturisanje i druge informacije mreža konobara & amp; Kunz se sve više približava partnerstvu na ravnopravnoj osnovi sa kupcem. Bilo u proizvodnom preduzeću, na gradilištu ili u radionici – da uvek sve bude u pravom dizajnu i količini na pravom mestu, postoje savremeni kontejnerski i Kanban sistemi ili mašinska rešenja, često kombinacija svega. Ovi sistemi rade potpuno nezavisno pomoću beskontaktnog prenosa kao što je RFID tehnologija ili preko integrisanog sistema za merenje u bazi kontejnera – takozvanog RECA iSCALE.

Roba je uvek tamo gde je potrebna

Ginter Hladik, ovlašćeni potpisnik i menadžer prodaje austrijskog odeljenja industrije u Kellner & amp; Kunc: „Tokom Korone postalo je još jednom jasno da naš lanac snabdevanja funkcioniše. Za naše kupce, to znači da se lanac snabdevanja nikada ne prekida, jer naši digitalni sistemi upravljanja C-delovima beleže i prenose sve zahteve u realnom vremenu. Ovo nudi maksimalnu sigurnost snabdevanja – čak i pod uslovima Corone. ”Kako zamisliti tako automatizovano ponovno naručivanje? Hladik: „Naši RFID KANBAN sistemi za direktne i iSTORAGE automatske dozatore za indirektni materijal prepoznaju zahteve nezavisno 24 sata dnevno i odmah preuređuju artikle.

Kupac može biti siguran da ćemo proizvode isporučiti u pravo vreme, u pravoj količini i na pravom mestu, a takođe više neće morati da troši više vremena na nabavku C-delova! „C-delovi uključuju delove za pričvršćivanje ,

Alati svih vrsta i pod sopstvenim brendom RECA, lična zaštitna sredstva, hemijsko-tehnički proizvodi, sredstva za higijenu i čišćenje, rezne i brusne ploče, predmeti tehnike lemljenja i zavarivanja. Pored toga, postoji mnogo artikala iz drugih oblasti proizvoda, kao što su lim ili električni delovi, koji upotpunjuju asortiman.

Kalkulator troškova procesa predstavlja profitabilnost

Konobar & amp; Kunz je partner u saradnji sa Smart Production Lab u FH JOANNEUM Kapfenberg, gde je nedavno zajednički razvijen kalkulator troškova procesa. „Novi kupci nas s pravom pitaju koje prednosti im nude naša rešenja za sistem upravljanja digitalnim C-delovima. Stoga je cilj projekta bio da se razvije alatka za kalkulator troškova procesa za proces nabavke C-delova zajedno sa FH JOANNEUM na naučno ispravan način“, kaže Ginter Altenburger, ovlašćeni potpisnik i menadžer prodaje austrijskog odeljenja industrije, ističući mandat projekta. Interdisciplinarni tim mladih rukovodilaca iz Kellner & amp; Kunc i studenti industrijskog inženjerstva iz industrijskog menadžmenta razvili su kalkulator za obračun troškova na osnovu aktivnosti (ABC) za nabavku C-delova. „Sa ovim alatom, mi i naši kupci možemo pokazati efekte rešenja sistema upravljanja C-delovima na troškove procesa nabavke. Na taj način stvaramo transparentnost o isplativosti u određenoj aplikaciji“, kaže Altenburger, opisujući prednosti rezultata projekta.

Kontakt
Kontakt
Zatvori
Morate da prihvatite kolačice da bi ste koristili ovu formu
Vaša kontakt osoba:
RECA Srbija d.o.o
RECA Srbija d.o.o
Pančevački put 36/V ,11210 Beograd
Rujana Radelić
Rujana Radelić
E-Business Support
Nenad Petrović
Nenad Petrović
Product trener
Robert Čoti
Robert Čoti
Key Account Manager Business Unit Industry
Dejan Milenković
Dejan Milenković
Key Account Manager Business Unit Industry
Dejan Stojanović
Dejan Stojanović
Key Account Manager Business Unit Industry
Srđan Gajić
Srđan Gajić
Industry Department
Bojana  Ćirić
Bojana Ćirić
Compliance Officer
RECA Opremanje vozila
RECA Opremanje vozila
Molim Vas potvrdite da niste Robot
Hvala za vašu poruku!
Vaša kontakt osoba će stupiti u kontakt sa vama

Ceo naš asortiman
pretražujte na mreži

Tehnologija pričvršćivanja
Tehnologija pričvršćivanja
zum Katalog
Građavina
Građavina
Download
Cela biblioteka medija
Cela biblioteka medija
Preuzimanje Brosura