Umreženi, inovativni sistemi snabdevanja
Imate problem ?
Ručni procesi naručivanja, koordinacija velikog broja dobavljača, nebrojene isporuke robe i knjiženja ulazne robe, nekontrolisane provere faktura i gotova nemogućnost završavanja svih procesa u samoj potražnji za odgvarajućim i kvalitetnim proizvodom i dalje su redosled dana u mnogim industrijskim kompanijama. Pored toga, postoje složeni i dugi kanali nabavke za zaposlene, koji koštaju mnogo vremena i novca.
Dakle, da imate svoje troškove procesa pod kontrolom!
Kellner & Kunz ima rešenje za ovo: Mi činimo vaš sekundarni posao našom glavnom stvari i spajamo vaše C-delove u efikasno 1-A upravljanje – sa sistemima nabavke i logistike koji su individualno prilagođeni vašoj kompaniji, uključujući odgovarajuće IT podrška . Sa uvođenjem upravljanja C-delovima, možete se koncentrisati na svoj osnovni posao i pobrinuti se za kupovinu svojih visokokvalitetnih artikala.
Po pravilu, 20 odsto troškova procesa nastaje za oko 80 odsto obima nabavke (A i B delovi). Nasuprot tome, kompanije troše relativno veliku količinu vremena (troškovi procesa do 80 procenata) za samo oko 20 procenata obima kupovine.
Tako da sve bude na pravom mestu
- U ispravnom izvršenju
- U pravoj količini
- U pravo vreme