E-NABAVKA

Elektronski proces nabavke

Naše usluge za veću efikasnost

E-Nabavka je proces elektronskih nabavki uz pomoć elektronske razmene poslovnih dokumenata (od naloga do fakture). Možemo pomoći vašoj kompaniji da uštedi vreme i novac kroz širok spektar mapiranja procesa. Bez obzira za koje rešenje ste zainteresovani, Kellner & Kunz ima neophodnu infrastrukturu za digitalizaciju vaših procesa.

Kao savršen partner, želimo da vam ponudimo najvišu moguću uslugu. Iz tog razloga, mi stalno razvijamo pojedinačne segmente posebno za vas.

Elektronski katalozi

Da li imate sopstvenu platformu dobavljača ili želite da koristite svoj interni sistem naručivanja sa podacima dobavljača?

Naravno, možemo vam dostaviti podatke iz elektronskog kataloga. eKatalozi su elektronski katalozi sa podacima o našim artiklima. Imate potpunu integraciju u sopstveni ERP sistem i možete da generišete porudžbinu direktno u vašem sistemu. Sa eCatalog rešenjima, možemo da vam u elektronskom obliku učinimo ceo naš master članak i postojeći slikovni materijal.

Kako morate da prenesete ove kataloške podatke?
Vi određujete format kataloga i mi ćemo vam obezbediti rešenje po meri. Postoji nekoliko formata koje možemo da obezbedimo:
• BMECat
• KSML format
• Ekcel
• CSV datoteka
• CIF fajl
• Datanorm sistemi
itd.

Platforme i tržišta

Naravno, takođe možemo preneti naš portfolio proizvoda na vaše izabrano rešenje platforme i na postojeća tržišta. Vi određujete svoj sistem upravljanja odnosima sa dobavljačima – mi se brinemo o procesima koji stoje iza toga!

Za sva ova rešenja klasifikovali smo naš asortiman prema međunarodnoj klasifikaciji proizvoda eCl @ ss i takođe vam možemo dostaviti odgovarajuće verzije.

E-NABAVKA

Vaše prednosti na prvi pogled

Bez pojedinačnog unošenja
Bez ručnog unošenja dokumenata Bez ručnog unošenja dokumenata
Besprekorna obrada
Besprekorno rukovanje procesom nabavke Besprekorno rukovanje procesom nabavke
Digitalna kancelarija
Realizacija digitalne, bezpapirne kancelarije Realizacija digitalne, bezpapirne kancelarije
Ušteda vremena i troškova
Ušteda vremena i troškova u mnogim odeljenjima… Uštede vremena i troškova u mnogim odeljenjima kao što su računovodstvo, nabavka, ulazna roba, administracija
Drastično smanjenje troškova
Drastično smanjenje troškova procesa putem digitalizacije Drastično smanjenje troškova procesa putem digitalizacije
Osnovna delatnost
Možete se koncentrisati na svoj osnovni posao Možete se koncentrisati na svoj osnovni posao
Kontakt
Kontakt
Zatvori
Morate da prihvatite kolačice da bi ste koristili ovu formu
Vaša kontakt osoba:
RECA Srbija d.o.o
RECA Srbija d.o.o
Pančevački put 36/V ,11210 Beograd
Rujana Radelić
Rujana Radelić
E-Business Support
Nenad Petrović
Nenad Petrović
Product trener
Robert Čoti
Robert Čoti
Key Account Manager Business Unit Industry
Dejan Milenković
Dejan Milenković
Key Account Manager Business Unit Industry
Dejan Stojanović
Dejan Stojanović
Key Account Manager Business Unit Industry
Srđan Gajić
Srđan Gajić
Industry Department
Bojana  Ćirić
Bojana Ćirić
Compliance Officer
RECA Opremanje vozila
RECA Opremanje vozila
Molim Vas potvrdite da niste Robot
Hvala za vašu poruku!
Vaša kontakt osoba će stupiti u kontakt sa vama

Ceo naš asortiman
pretražujte na mreži

Tehnologija pričvršćivanja
Tehnologija pričvršćivanja
zum Katalog
Građavina
Građavina
Download
Cela biblioteka medija
Cela biblioteka medija
Preuzimanje Brosura